Artykuł archiwalny

Sekretarz szkoły

Zakres zadań sekretarza szkoły
I. Zakres działań i odpowiedzialności Sekretarza:
1) W zakresie administracji:
a) Kieruje, prowadzi i odpowiada za sprawne funkcjonowanie sekretariatu.
b) Prowadzi administrację budynku Centrum w tym ubezpieczenia mienia.
c) Sprawuje nadzór nad pracą pracowników obsługi.
d) Opracowuje harmonogram pracy i dyżurów dla pracowników administracyjno- biurowych.
e) Prowadzi archiwum szkolne.
2) W zakresie spraw uczniów i słuchaczy:
a) Przyjmuje i rejestruje podania uczniów i słuchaczy szkół i kursów.
b) Sporządza meldunki i sprawozdania dla dyrektora, jednostek nadrzędnych (Kuratorium Oświaty, Starostwo
Powiatowe i inne) oraz GUS.
c) Zamawia druki świadectw i wydaje je wychowawcom, opiekunom,
d) Sporządza duplikaty świadectw, legitymacji szkolnych i odpisy arkuszy ocen.
e) Nadzoruje i przechowuje pieczęcie urzędowe oraz ewidencjonuje, wydaje i rozlicza druki ścisłego zarachowania.
INFORMACJE O ARTYKULE
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Elżbieta Tabin |
Data powstania: | 09.04.2013 21:19 |
Data ostatniej modyfikacji: | 09.04.2013 21:22 |
Liczba wyświetleń: | 1339 |
ARTYKUŁY ARCHIWALNE
Lp. | Data modyfikacji | Zredagował |
---|---|---|
1 | 09.04.2013 21:19 | Elżbieta Tabin |